Bende aldığım tüm kiloyu 2 hafta da verdim belim inceldi biraz ama çok hafif göbek duruyır minnacık normal de hiç göbeğim yoktur kilolu olsam bile göbek çıkmaz doğum yapalı 17 gün oldu . Ovlinin korsesini takıyorum 1 haftadır ama otururken rahat olmuyır yani yemek yerken otururken emzirirken çıkarıyorum siz nasıl sürekli taktınız ki mesela uyurken takmıyorum takan var mı ki 😊