Gamzedrsun En son adetim 20 Haziran dı Bugün itibariyle 3 gün geçikmem var Adet belirtisizi di var ama hamilelik belirtisi gibi de test yapmadım nisan ayından kürtaj oldum ne zaman yapmalıyım testi
Glsnisa14 Gamzedrsun kürtaj olup hamile kalan da var hastanede denk gelmiştim test alsan sabah aç karnina yapsan
Gamzedrsun Merhaba kızlar bu sabah test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim ama henüz kan vermedim pazartesi vereceğim duruma sevınemiyorum bile daha önceki kayıbımdan dolayı