Gebelikten önce standart tansiyonum 11-7 civarı olurdu ama gebeliğin başından beri takip ediyorum tansiyonum hep 9-6,9-5,8-5 civarı. Çarşamba günü doktora gittim ingilterde yaşıyorum bu arada zaten önemsemezler genelde böyle şeylerri ama şimdi bile yemek yedikten sonra gözlerimi açamıyorum, kulağımda bi uğultu, gözlerimin kenarında lamba yanıyor sanki. Doktor başlarda olabilir ama 3. Trimesterde daha da sıklaşır biz takibini 20. Haftadan sonra yaparız dedi. Böyle olup sonrasında düzelen var mı ?