kizlar 17 hafta 4 günlük gebeyim dün ağrı ve bulantı ile hastaneye gittim rahim uzunluğu 2.8 cıktı pruluton iğne yaptılar. 6 haftadan beri zaten progestan fitil kullanıyorum. şimdide erken doğum korkusu aldı beni meleğim daha cok kucuk… böyle durum yasayan ve düzelen oldumu? bide yatmak şartmı bugün tekrar çağırdı düzelme yoksa serklaj yapicam dedi. bu uzunluk cok mu düşük.