Dilos0705 38 haftalik hamileyim sırt ağrım kasıklarıma vuruyor mide bulantısı ve baş ağrım var geçen haftada 2 cm açıklık vardı nişanımda 3 gün önce geldi bu sırt ağrısı ve baş ağrısı doğum belirtisi mi?
Purpura26 Dilos0705 Konudan alakasız nişanın kanlı mı geldi acaba? Bugun benden de baya katı yoğun geldi ama kanlı değildi de
Ezgiparlak Dilos0705 bende 38 +3 deyim nişanım geldi ama doktora görünmedim yürürken çok agrım oluyor açıklık var mı yok mu bilmiyorum suyumun gelmesini bekliyorum
Ezgiparlak Purpura26 benim ki kansızdı ama afedersiniz aynı sümüksü yapıdaydı 6 gün önce geldi 38+3 deyim bekliyorum
Purpura26 Ezgiparlak Benimde öyle baya yoğun şekilde geldi. Ama akıntı gibi değildi. Zaten fark ediliyor. Baktım nette benzerleri var. Zaten 1 haftadır kasılmalarım da var