yavrukom merhabalar doğumunuz hayırlı olsun bebeğiniz analı babalı sağlıkla büyüsün inşallah 🥰 doğum ücreti ne kadardı acaba birde kaç kilo doğdı bebeğiniz. Şuan 40 haftalık olmak üzereyim 39 da bebeğim 3700 grdı doktor normal olur dedi onda soruyorum