Mucizemibekliyorumm aynı durumdayız. 40+4 kontrol oldum yani dün bi haftada hiç bi ilerleme yok artık ümidim kalmadı dedi doktor. Kanala girmemiş açıklık yok. Perşembe 41. Hafta son dedi. Sonra mesuliyet almayacağını söledi. Eşinle konuş sezeryan randevusu almamız gerek dedi. Perşembe sabahı sezeryan olacak inşallah. Dün çok ağladım çünkü kendimi sezeryana hiç alıştırmamıştım. Şimdi kafam genel anestesi mi yoksa spinal epidural arasında kalıyorum. Doktorun dediği belden yapılırsa 3,4 saat ağrın olmaz. Ama ben o strese dayanabilirmiyim bilmiyorum. Kafam karışık. Ben normal olsun diye elimden geleni yaptım ama nasip değilmiş. Birde suni sancı için banada aynı şeyi söledi hiç açılma yokken suni sancıyı boşuna çekersin üstüne sezeryana girersin diye.