Baharyzcici üzülme canım stres yapma sakın :) Allahım en doğru zamanda , aratmadan nasip etsin inşallah ama biraz sabret ben hep ayın ikisinde adet oluyordum birkaç gün geçti hiç planlı olmamasına rağmen sürekli eşime hamilemiyim acaba dedim durdum o da artık dayanamadı 5. Gün test alıp geldi daha erken olduğu için idrarda çıkmamıştır belki