Merhabalar sezeryan olalı 17 gün oldu ve hala dikişimin üstündeki şişlik duruyor bu normal mi ? Ve yanmam devam ediyor tam olarak ne zaman normal hareketlerime dönebileceğim acaba ? Birde sezeryan dan sonra yüzüstü yatılıyor mu dikişlere zarar verirmi