Merhaba kızlar, geçen haftaki muayenemde 37 haftalıktım. Bebeğin kilosu 3050 idi ve çatı muayenesi oldum. Çatın uygun ama bebek daha fazla kilo alırsa normal doğuramazsın dedi. Bu zorunlu sezaryen oluyor değil mi sonuçta ben hiç bişey de yemesem bu çocuk kilo alacak haftalar içinde muhakkak