Kızlar merhaba size bir sorum olacaktı 22+2 haftalık hamileyim bugün alt tarafımda bi ağrı var yürüdükçe yürümemi çok zorluyor ağrıdan dolayı önemli bişey mi yoksa kasılma felan acaba mı normal mi acaba değil mi 3.Hamileliğim ama ilk defa böyle oldum