Leylayz Merhaba arkadaşlar 6+5 haftalığım, yüzümde yanak bölgelerinde aşırı sivilcelenme oluştu, bu durumu yaşayan var mı benim gibi😔
Cansu_okan Leylayz cnm kolay kolay gitmiyor bn kafayı yicek durma gelmiştim sivilceler yüzünden şükür şimdi okdr yok 30 haftaya kdr çıkıyor ve geç geçiyor 38+3 haftadayım yanaklarımda var bir ikitane
rosatue Leylayz benim de çıkmıştı zaten sivilceyle derdi olan biriydim. 2. Trimesterın sonuna doğru geçtiler. Hayatımda hiç olmadığı kadar düzeldi cildim. Kişiden kişiye değişiyor hormonlar oturunca geçer hiçbir müdahalede bulunmayın. Temiz içerikli Tonik ve yüz yıkama köpüğü kullanabilirsiniz.
Arkzhre Leylayz evet bende 6. Haftamda yaşadım çok takiyodum kafama ama 8 haftaya yaklaştık çok çok azaldı inşallah seninkilerde en kısa zaman da düzelir canım
Leylayz rosatue benimde yüzüm meyilli zaten ama aşırı iltihaplı inatçı sivilceler çıkmaya başladı umarım benimkiler de kısa zamanda geçer
rosatue Leylayz ben 2 kez zoratenin 1 kez roaccutane tedavisi olmuştum 🙈🙈 bana mısın dememişti. Biraz sivilce ile hamile kaldım yüzüm dolmuştu dediğiniz gibi iltihaplıydı acıyordu üzerine yattığımda. Gebelikte sivilce çıkınca Allah dedim başlıyoruz 😂😂 inanılmaz bir şekilde bebek poposu gibi oldu sonra. Geçecek hiç dert etmeyin eskisinden bile güzel oluyor. Ama ellemeyin bir şeyler sürmeyin kesinlikle. Ben de hamileyken hiçbir şey kullanmamama veriyorum bu kurtuluşu. Bunca sene denemediğim şey kalmamıştı
Leylayz rosatue gerçekten rahatladım yorumunuzdan sonra peki doğumdan ne kadar sonra temizlendi yüzünüz
Hilalbasak Ben 12 . Haftadayim normalde bir iki tane cikardi 6.haftadan sonra yuzum felaket oldu hergun agliyorum .Aynaya bakmak istemiyorm cunku beni her goren yuzun kotu oldugunu soyluyor sanki nem farkinda degilim kotu oldugunun .Patavatsiz insanlar😈😈👹Doktora gittim azelderm verdi bu aksam kullancam nasipse.Bakalim eger gececek gibi olursa size de haber veririm
Leylayz Hilalbasak Evet bende de durum aynı her gören ne oldu sana böyle diyor iyice psikolojimi bozdular
EEbruliiiii Benim hiç sivilcem çıkmazdı. 7 haftalığım şu an sivilce geçmiyor üstüne bir de kızarıyor yüzüm yüzüne nolmuş soruları da deli ediyor🤦♀️
rosatue Leylayz 38+1im daha. 3. Trimesterın başında hiçbir şey kalmamıştı. Ailem görünce çok şaşırdı hatta. 🤗 hep fondötenler, bakım ürünleri kullanırdım. Şimdi kapatıcı sürmem bile gerekmiyor. Sivilcelerin kusması belki de iyi oldu. Cilt altı kustu sonra temizlendi gibi algıladım ben. İnşallah sizin de öyle olur😻