Serappp14 Kızlar son 3 4 gundur şişliğim falan gitti sanki ama karnım hıc yok gibi aslında 9 kg aldım ama baktıgın zaman ne kılo aldıgım bellı oluyo ne gobegım bellı oluyo bu haftada karnın cok cıkmaması normal mi
Azramina21 Serappp14 21. Haftadayım ödem vs zaten hiç olmadı ama karnım baya belirgin ve sadece 3 kğ aldım . çok yediğim günlerde daha gergin ve belirgin oluyor bu aralar hafif bişeyler yediysen şişkinlik gitmiş olabilir .
ilkgozagrimhavinim Serappp14 gaz sorunu yaşıyorsan oda geçmiş olabilir karın inmiştir. Bende 23 haftalık hamileyim. Bi gün karnım burnumda bi gün dümdüz 🤷🏼♀️
Serappp14 Azramina21 hareketlerini hergun degıl ama 2 3 gunde bir geceleri hıssedıyorm sorun yoktur heralde
Serappp14 ilkgozagrimhavinim tamamen dümdüz degıl tabi ama ınternetten baktıgımdakı ınsanlaen kaenı kdr buyuk degıl orta düzey🤔
ilkgozagrimhavinim Serappp14 e tamamen dümdüz olamaz zaten artık doğumdan sonra inşallah😅 oluyor ya gaz olur ödem olur sürekli değişiyor benimde