Kızlar 16+1 haftalık olduk . Bulantılarım sabah biraz zorladı ama şuan iyiyim artık ilaç almıyorum. Şükür düzeldim derkeeen üzerimde acaip halsizlik ve uykusuzluk başladı . Akşama kadar yatıyorum. Yattığım yerde uyuya kalıyorum . Dün 10 saat uyumuşum ona rağmen uykumu da alamıyorum. Hala uykusuzum. Böyle olan var mı ? Sizin hamileliğiniz nasıl geçiyor ? 🌸