Denizyildizii Kızlar bir kızım var şimdide oğlum olacak. Yatağı arabası vs var. Giyecek olarak kayınvalide ve annem bi kaç parça bişey alacak. Geçen a101 den nevresim takımı aldım. Başka ne lazım olur acaba siz neler alacaksınız
gokcekocyigit07 Denizyildizii Allah bağışlasın, haftaya bime de epey ürünler geliyor bende alacağım bir bak istersen, çeşit çok illaki içlerinde eksiğin vardır 👍
Elifdikel Denizyildizii Valla aynı durum bende de var bir kızım var bir de oğlum olcak inslalah kızdan kalan unisex kıyafetleri ayırdım birazda alt üst takım tulum alışveriş yaptım şampuan krem falan alcam bakalım artık :)
Elifveoglu Denizyildizii Sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben cinsiyeti bekliyorum ona göre alışveriş yapacağım ilki erkek zaten beşik bebek arabası vs onları aynısını kullancaz sadece ilk hastane çıkışı olsun ya da ne bileyim cinsiyet farklı olursa biraz kıyafet alabilirim zibinlari filan her türlü kullanirim öncekileri diye düşünüyorum bakalım 😅
Elifim17 Denizyildizii Allah bağışlasın. Konu dışı ama benim de bir kızım var ikinci bebegime hamileyim 12 hafta 2 günlük. Şimdi oğlunuz oluyormuş. Hamilelik belirtileriniz farklı mıydı hani derler ya kızda farklı olur erkek de farklı olur diye. 😊
Denizyildizii Elifveoglu aynen zıbın çok fazla zaten düz beyaz hepsi. Çıkardım birazdaha geçsin yıkayıp yerleştiricem. 😊
Elifveoglu Denizyildizii aynen ben de son zamanlar çıkarır yıkar hazırlarım bakalım daha çok erken ☺️
Denizyildizii Elifim17 evet. Kızımda hiç bulantım olmamıştı çok rahat geçirdim. Şimdi 25. Haftadayım hala bulantım oluyor ilaçla duruyorum😓
Elifveoglu Elifim17 benim de ilki erkek hiç bulantım olmamıştı ama şimdi çok bulantım var bir kaç kez kustum daha 12 haftalık cinsiyet belli değil ama kız gibi geliyor 😅
Elifim17 Elifveoglu bende kızıma hamileyken bulantım oldu ama hiç kusmadım. Bu seferki daha fazla kustum hatta birkaç kez bende. Genel olarak tiksindiğim şeyler aynı oldu. Bakalım ne olacak 🤷🏻♀️😊