Minnak_annesi bebegin emerken yutkundugunu duyabilirsin karnı şişkin olur bezini iyi doldurur çünkü gereken bütün ihtiyacını anne sütün den karşilar ben cocugumu emzirirken yutkunurdu cuk cuk diye duyar dım ve oyle bi rahtlık olurdu ki emerken sütün indigini hissederdim şimdi 3 üncü ye hamileyim inşallah bunu da doya doya emzirmek istiyorum inşallah