Kızçelerim p. Tesi randevum var ve doktor o gün bile yatış yapabilirim duruma göre dedi yada en fazla Bi kaç gün ertelenecek kuaföre gidecem ama agdaya erken mi pazar günü mü gitsem ki bilemedim sizce napayım 😁birde bugun tekim pazara annem kayınvalidene falan olcak 1saatliğine kaçamak yapacam