elifinannesiiii 1 haftadır ara ara oluşan sancılarımdan dolayı (ilk gebeliğim olduğu için sancı olarak adlandırıyorum ama olmayabilirde bilmiyorum🙊) Bugün yarın doğar diyordum 38 olduk bugün tık yok bugünde doğmayacak galiba benim kızçe🌸
Nurayademir bnm kızcem de 38+4 de geldi ama 4 cm den snra suni sancıyla yoksa daha gelmeye niyetli degl gbıydı 😂
elifinannesiiii Nurayademir benim doktorum daha hiç açıklığa bakmadı bile🤷🏼♀️ Ağrılarım olduğunu söylüyorum ama nst de sancılar düzensiz çıktığı için sanırım açıklığa falan bakmıyor çatı muayenesi bile olmadım daha😁