Babymoomy Kızlar küçük bi köydeyim 3gündür diş ağrım var zar zor bir tane buldum oda doktoruna sordun mu dedş doktorum İstanbul’da hiç bir şekilde ulaşamadım diş çekimi yapsalar bebeğe zararı varmı
Denizyildizii Babymoomy ben çektirmiştim. Ama doğum doktorumdan izin aldım. Zaten izin almadan dişçi risk alıp çekim yapmaz
Hosgeldinbebek Babymoomy kadın dogum doktorunun onayı olan kaşeli imzalı kagıt gerekiyor, zaten yüzünüz şiş haldeyse şişlik giderilene kadar herhangi bir işlem yapılamaz antibiyotik başlanlır o da gebelere uygun şekilde yine endişe etmeyin