Meleekdincc Kızlar adet sancısı gibi bir sancım var sanki her an adet olcakmıs gibi hissediyorum 38+1 im doğum sancısı boyle birsey mi acaba nişan su felan gelmedi
Nurayademir Meleekdincc adet agrısı ve bel agrısı düZnli giriyorsa cnm dayanamıcak gbi olp artıyorsa doğum belırtısı oluyr
bircivcivannesi Meleekdincc gun içinde kaç defa hissediyorsunuz, ben sadece sabahlari hissediyorum yalancı sancı çıkmıştı doğum sancısı belden karına doğru vuruyormus
Meleekdincc Nurayademir Bel ağrım da var evet ama adet gibi ağrım daha yoğun tam anlayamıyorum ilk gebeliğim çok afedersiniz hani adet olacağınız zaman ilk o damlama hissi var ya aynı öyle hissediyorum sanki böyle her an bişey damlicak gibi
E-Y Meleekdincc evet canim adet sancisi gibi alt karinda ve bele vuran bir sanci ama önemli olan düzenli gelmesi ve her geldiginde yavas yavas siddetini arttirmasi. 😊🌸