Minnakkurabiyeveannesi27 Merhaba güzel anneler 🥰 biz 4+2 yiz dün ogrendik bebisimizin varlığını beta-hcg mız 1272 acaba keseyi ne zaman görürüz bir fikriniz varmi
Denizyildizii Minnakkurabiyeveannesi27 6. Haftada giderseniz hem keseyi hem kalp atışını duyabilirsiniz
AnnelikHayali Minnakkurabiyeveannesi27 iki gün sonraki beta değerinizle vajinal ultrason yoluyla kese görülebilir. 💓hayırlı olsun miniğiniz.
Minnakkurabiyeveannesi27 Denizyildizii ayy teşekkür ederim pazartesi mecbur gideceğim kan pıhtılaşmasi var onun için neye başlamam gerek felan öğrenelim bakalim
Denizyildizii Minnakkurabiyeveannesi27 büyük ihtimalle oksapar veya enox pıhtı önleyici iğne + coraspin verir 😊
Minnakkurabiyeveannesi27 Denizyildizii aynen coraspin kullanıyorum şuanda bakalım iğne de kullanırız yeterki sağlıkla gelsin bizi anne Baba yapsın minnosum
SecilM Minnakkurabiyeveannesi27 hayırlı olsun ☺️ beni doktorum 5+1de çağırdı ama 5+3te gidicem nasipse daha garanti olur gibi geliyor. Ben de 4+3üm ☺️