melisssas 37 haftalik hamileyim normal doğum olucak iki üç günden beri baskı hissediyorum vajinaya doğru normal mi ağrılı olmaya başladı🤨🤦♀️
Miniginannesiiiii melisssas bende 38+2 yim vajinama baskı yapıyor sürekli idrara çıkasım geliyor ama idrarımı da tam anlamıyla yapamıyorum pazartesi çatı muayenesini bekliyorum
melisssas Periyo kanala yerleşme falan yazıyor ama bazen çok acıtıyor hareketlerı sankı çıkıcakmıs gıbı olunca korkum
Sevgikaya1525 melisssas o ağrıyı bilirim haftalardır yaşıyorum bazn vajinda kafasını döndürdüğünü bille hissediyorum kanalda çnkü bebeğim 🥺yürüdüğüm zmnlsr hep vajinaya baskı yapar kafasıyla
melisssas Sevgikaya1525 aynı valla benımde yürüdüğümde yorulmazdım 1 saat yürüyüş yapardım şimdi direk ağrımaya başlıyo😞
melisssas Miniginannesiiiii bende aynı gece o kadar çok uyanıyorum ki ama hiç bişey yok bende çarşamba olucam çatı doğumu konuştunuz mu doktorunuzla
Sevgikaya1525 melisssas kıyamam ya gerçektende zor ben haftalardır yaşıyorum hiç yürümüyorum o yüzdn ewdeym hep
Parinas melisssas melisssas hemen olmayabilir o belli olmaz. Haftalarca bekleyen de var. Hem olsa bile 37 erken değil ciğer gelişimi tamamlanmış oluyor
Miniginannesiiiii melisssas pazartesi kontrolde normal doğum demişti ama çatı muayenesine bağlı onu bekliyorum size ne denildi
melisssas Miniginannesiiiii bana da normal denıldı 31 haftalıkken sancım fazlaydı açılma varmı dıye bakılmıştı o zamanda normal dendı bı sıkıntı olmaz herhalde çatı da da
Sevgikaya1525 melisssas hemde çok kötü kuzum yani öncesi inat edip yürüyordum sonra baktım hep hastanelik oluyordum şimdi artık ewden çkmıyorum
melisssas Sevgikaya1525 evde egzersiz falan yapıyormusun kız yat yat her yerim şişiyo benim 41 numara terlik oluyo 😞
Sevgikaya1525 melisssas yok kuzum hiç egzersiz yapmıyorum benim şişmedi vücudum ödem oluşmadı yani bemde kuzum