o1anneadayi Yogun kanamayla hastaneye gittim doktor bebek kanala inmis düşük tehlikesi var dedi 1 gece yattım hastanede iğne ilaç falan yaptılar ertesi gün kesildi kanama kanala inen bebek geri tutunur mu başına gelen var mı
Akrepbebek o1anneadayi bilgim yok . Üstte kalsın inş bilen biri yazar. Doktoruna sormadın mı kanama kesildi düşük tehlikesi devam ediyor mu diye.
Mom789 o1anneadayi büyüdükçe yukari çıkabilir insallah çıkar sadece yatmanın onerir doktor sanirim ilk 3 ayi atlat hayırlısıyla
Gmsyusra o1anneadayi canım moralini hep yüksek tut. Aynı şekilde benimde yoğun kanamam oldu bende hastanede kaldım. Eve gelince lavabo dışında ayağa kalkmadım hep yattım oturdum. Progestan ve pruloton kullandım. Çok şükür erken doğum riskim ortadan kalktı
Sevgikaya1525 o1anneadayi sen uzandıkça yukarı çıkar kuzum yere uzan başına yastık alma kalça altında bi yastık brz fazla yüksek olmasın ayaklarını kanepeye uzat o şeklde yap sürekli o yukarı çıkar benim de 12 cii haftamda öyle oldu sonra böyle yaptım çktı yukarı yorgunluktan oluyor ama tbi 27 haftamda ağır işler yaptım tekrar kanala girdi artık çkmıyor büyüdüğü için
o1anneadayi Akrepbebek iki gün önce yaşadım bu olayı çok şükür şuan kanama yok ama pazartesi kontrole gideceğim cok merak ediyorum bunu yaşayıpta düşürmeyen var mi 😔
Akrepbebek o1anneadayi inş sağ salim kucagina alirsin canım. Stres yapma . Dinlen sürekli inş kontrole gittiğinde gjzel haberler alirsin.
o1anneadayi Mom789 aynen sürekli uzanıyorum progestan hap kullanıyorum bayram diye biraz fazla dolaştık gittiğim yerlerde de uzanamayinca oldu sanırım
Mom789 o1anneadayi bosver bayramı falan bu sene bayram yapma seneye bebisinle bayram gezmesi yapmak için özel günleri yatış günü olarak geçirmeliyiz biraz sabir 2.trimestr biraz daha esnek olursun zaten su ilk dönemi bi atlat
Akrepbebek o1anneadayi ederim canım. Rabbim kabul etsin duamızı. Ama stres yapma ki çocukta etkilenmesin. Güzel düşün. Bak çok şükür kanaman kesilmiş. İnş hep güzel haberler alirsin artık..
o1anneadayi Gmsyusra cok sevindim senin adınıza darısı bana insallah benimde bu tür tehlikelerim kalkar simdi kac haftaliksin canım
Gmsyusra o1anneadayi Ben bu olayı 31. Haftada yaşadım şu an 33. Haftamdayım. Rahim boyunuz kısalmış mı
o1anneadayi Akrepbebek stres yapmıyorum ama ne yalan soyleyim korkuyorum kanamam yok ama kasık ağrım var
o1anneadayi Sevgikaya1525 aynen o şekilde uzanıyorum bende sürekli biraz olsun rahatladım yaşayan birilerinden düşmediğini duyunca insallah sizinde bir riskiniz olmaz gününde sagsalim kucağınıza alırsınız 🤲
Gururunannesi Sevgikaya1525 evet bnm de öyle olmuştu . Hamile olduğumu bilmiyordum merdivenden yuvarlanarak düşmüştüm popomun üzerine ☹️
o1anneadayi Gmsyusra bilmiyorum ki detaylı bakmak için pazartesi doktora gideceğiz sizin baya büyükmüş benim 8.haftam
Gmsyusra o1anneadayi bu durumun psikolojisi çok zor biliyorum. Bende çok yıprandım hep pozitif olmaya gayret gösterin inşallah bebeğiniz sağlıkla doğar dua edeceğim
Sblut23 o1anneadayi benim kanala indi demediler ama düşük tehlikem vardı ilaçlar ile iğne yaptılar sonra 1 hafta yattım hastanede bebek tutunmuş dedi doktor 7 haftalıkken olmuştu bu olay şimdi 15 haftalığım ama hala düşük riskim var
o1anneadayi Sblut23 bana küçük olduğu için hap veriyorum iğne yazamam dedi cok ters bir doktordu zaten pazartesi daha detaylı ogrenecem insallah bisey yoktur umarım senin riskin ortadan kalkar canim yorma kendini dinlen iyice
Zhraaltun o1anneadayi vanm bnmki 27 haftakikjen kanala inmsti ama kanama vs yoktu sadce vc. İcin kalktim onn diisnda hep yattim sende yat kalkma hc ayaklarinn Altına yuksek yastıklar koy rabbm snaa bagslasin
o1anneadayi Zhraaltun oyle yapıyorum sürekli uzanıyorum lavabo dışında kalkmıyorum bakalim hakkımızda hayırlısı olsun
o1anneadayi Gmsyusra oyle vallahi gerçekten zormuş Allah razı olsun benimde dualarim sizlerle rabbim sagsalim kucağımıza almayi nasip etsin