Oksuzoglu Merhaba anneler 🤰 Bebeğinizi kaçıncı haftada hissetmeye başladınız . Bnm 17 hafta bitti ama hala hissetmiyorum normal mi . Bazen çok nadir hissediyorum.
deletedmom2014 Oksuzoglu Canım ben 15. Haftada iki kere üst üste pıt pıt şeklinde hissettim . Şuan 17. Haftadayız bu aralar bişey hissetmiyorum. Arada pıt pıt şeklinde dokunuş hissediyorum ama bebek hareketi mi bilmiyorum 🙈
Nurannee Oksuzoglu 22. haftadayım , çok hafif pıt pıt hissediyorum , bnce 24 . Haftada falan daha net olur 🌸
Hafizeplt Oksuzoglu 16 da falan böyle seyirme gibi kayma gibi bişey vardı ama ben onun bebiş olduğunu hiç düşünmedim herkes öyle olur bebek falan dedi ama 😀 18 de minnak bi tekmecik hissetim ben ilk o zaman hissettim diyebilirim😅