Sevilss Deniz3636 bu arada ben 88 kg ile falan doğurdum 4 kg 36 kg ben aldım hamilelikte sorun yaşamadım hiç
Deniz3636 Minigim-ben bende öyle düşünüyorum yanılma payı vardır 36. Haftada gitmiştim 3390 demişti bir haftada 3900 bana saçma geliyor
Minigim-ben Deniz3636 aynen canım bana da saçma geliyor 🤷♀️. En son 78 küsürdum canim gebelikte cok kilo alanlardanim ben. Sen kac kilosun? Alakası var mıdır diyorsun?
Sevilss Deniz3636 doktorların özellleri vardı ben yaptırdığımda hastaneden çalışıp muayenehanesine gidiyorduk paralı genelde sezaryen yapıyorlardı ama ben istemedim kendi doğurttu ama ebe elini bile sürmedi