Burayı geç farkettim ama sonrasında merak ettiğim herşeyinde cevabını burda buldum. Yarın 38+4 oluyorum tansiyon vs sorunlarım var.Çok zor bir hamilelik süreci geçirdim. Doktorum 2 kez gebelik zehirlenmesinden şüphelendi. Sınıra çok yakın çıktı hep. son kontrolde cmrtesi sabah gel muayene edeyim, yatışını da yapalım 38i bekledim hep dedi. 3 haftadır 3cm açıklık var ilerlemiyor. Hem korku hem heyecan var içimde. Normal mi sezaryen mi olacağım bile belli değil. Son anda tansiyonun çıkarsa riske girmem dedi. Dualarınızı bekliyorum. doğumda inşallah tüm forumdakiler sağlıkla bebeklerini kucaklarına alsınlar diye dua edeceğim. Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin, bende yarın oğlumu sağlıkla kucağıma alayım inşallah