39+1. haftadayız. Bugün karnımda ağrı var sabahtan beri. Durulmayacak kadar değil. Kızım da daha hareketli gibi sanki bugün. Şu an oturdum, yeşil fasulye ayıklayıp TV izliyorum. Ağrılar o seviyede ama bir yandan da korkuyorum bebeğim nasıl acaba diye. Burası küçük bir ilçe. Kadın doğum izinde. Merkeze gitmek bir saat. Sizce bu ağrılar ne ağrısı olabilir?