Sedaaaa2 Perilisa sizde mi 5 haftadasınız 😊😊 bende aşırı iştahsızlık var yani aslında acıkıyorum ama agzıma atınca hemen doyuyorm sonra uzanıyorum karnım gurulduyo bi de belim agrıyor hemen oturunca
wills Perilisa bugün tam 6+0 hafta olduk ❤ benim göğüs şişkinliği dışında belim kaskatı arkaya egilemiyorum okadar. Yine boğazım durmuyor iştahım masallah 😤 koku hassasiyeti biseylerden igrenme hiç yok insallah da olmaz 🤷♀️ Bayram sonrası doktora gittiğimde inşallah kalbini de duyarım ❤
Perilisa Sedaaaa2 aynı problem bendede var canım inanılmaz iştahım kapalı gördüğüm yiceklerden tiksinmeye başladım sürekli uyukluyorum
Esra_3929 Mide bulantısı baş agrısı yorgunluk ile geçiyor uyumak istiyorum ama 15 aylık oglum var malesef uyuyamıyorum..
elfmoom bizimde 5. haftamız :) kasık ağrımız var, hafiften mide bulantısı başladı onun dışında maşallah iyiyiz :) ya siz?
Dilaraatrkgl Bende 5. Haftamdayim bugün bas agrisi var ve halsizlik 😍 ara ara da bulantı geliyor en korktuğum :)
atlasinannesiii 5+3 haftalık hamileyim hafif kasık ağrılarım dışında çok şükür henüz bişeyim yok 1 hafta sonra kalp atışını duymaya gideceğiz çok heyecanlıyım 🥰