Hazeleyes_ Arkadaşlar merhabalar hafta içine devlet hastanesine randevu buldum sadece şeker yüklemesi için devlette şeker yüklemesi yapanlar gittikleri gün yaptılar mı yoksa gün mü veriyorlar ben sadcee şeker yüklemsi için gitmek istiyorum çünkü.
Deletedmom93428 Hazeleyes_ aynı gün yapıyorlar ama gece 12den sonra yemek yeme su bile içöe randevuya gtiiğinde şeker yüklemesi için geldm de zaten yapıyorlar 🥰