Aytentolga hayırlı uğurlu olsun inşallah 🥰 6+0 haftalik olduk, benim göğüs kanallarim baya açıldı galiba çok sistiler 🤣 belim kaskatı okadar. onun dışında hamile olduğumu hissetmiyorum aman Allahim saglikli gebelikler versin hepimize inşallah 🤲🏻
Bir de benim normalde hiç karnim yok evet 4 haftadan beri hep bir sis görünüyor, biraz gaz biraz vücudun farklılaşmasindan dolayı sanırım 🤔