Pembemimavimi Usta92 oha gercekren mi konak daha pahali diye biliyordum ben doktorum adatipa gececek merak ettim de vaya varmis masaAllah
Cnnhls Usta92 Nasıl normal doğum daha pahalı oluyor anlamış değilim ya asıl ameliyat zor olan sezeryan
Cnnhls Pembemimavimi Benim sezeryan olucak canım konağa gidiyordum bıraktım metin mutlu özel muayeneye gidiyorum özel muayenesi var ameliyatlarında Beyhekimde yapıyor 2000 sezeryan 2000 normal dogum
Akaryastugba Ama sanırım özellerde artık normal doğum ücretsiz. Öyle bir haber vardı. Kesinleştimi bilmiyorum ama
Pembemimavimi Akaryastugba ya oni bende gordum ama kesin degil galiba. Olsa ne guzel okur 3 bin se bi dogum cok sacma tabiki cocugum icin herseyi yaparimda bi hastane de 2 binken birinde 3 bin olunca insan bi kaliyo
Pembemimavimi Cnnhls vende konaga gidiyordum tuba hanima doktorum adatipa gececekmis bugun ogrendim doktorumdanda cok memnunum doktor da degistirmek istemiyorum 4 ayim kaldi
Prensimgeliyo Pembemimavimi bende tuba hanıma gidiyordum 2 ayım kaldı yerine ilknur diye bir doktor gelicekmiş tuba hanım tatlı bir bayan dedi bilmiyorum napıcam çok kötü oldu bu
Usta92 Kardeşim adatıp ta yogun bakım hemsiresi ona sormustum normal doğum sezeryena göre daha riskli olabiliyomus heralde öyle bi yazısı vardı birde artık sezeryan istenmiyo normal dogum cok isteniyo diye daha yüksek olabilir birde hastahaneyi yeniledile ya muayene ücretleri falanda cok yükselmiş parası olana ucuz tabi o ayrı
Pembemimavimi Prensimgeliyo yok ya ben virakmam gercekten cok iyi bi doktor tuba hanim.herseyini de o biliyo birakamam yani mecbur surekli doktor degstrmeyide sevmiyorum
Meneksezdmr Konak hastanesinde sezeryan 2000 bin Di en son 1.5 ay olmuştur sorduğum değişmemiştir herhalde adatıp hastanesini beğenmiyorum çok paracı diyorlar
Prensimgeliyo Meneksezdmr ben cumartesi sordum 2300 olmuş temmuzda huri güvey ilgisi nasıl merak ediyorum birde normali destekliyo mu
Meneksezdmr Prensimgeliyo huri hanımın ilgisi iyi sakin biri seni dinliyor rahatlatıyor ben normali sormadım ikiz bebek beklediğim için
Usta92 Pembemimavimi düşmüş diyolar 2000 2250 tl arası degişiyomus bu iyi bişey 😂 dogum için 2000 tl cok para degil bence 💙
Usta92 Tugba54 sürekli fiyatla oynuyolar muayenede 80 e düşmüş . Bizim sordugumuz 1 ay oluyo . 1 ay sonra arayın tekrar farklı bir rakam söylüyolar