31 haftalık ikiz gebeyim alacakları bitirdim oda takımları da geldı hatta kendıme alacakları da bitirdim ütüleri yapıldı tek yerleştirme kaldı bide hastane cantasını yapmam ben baya bitirmişim herseyı size bakarsam 😊 her konuda aceleciyimdir zaten bitirmezsem kafam rahat etmez ama hastane cantasına ne koymam gerekiyor yardımcı olursanız sevınırım 😊