Arkadaslar sizdede oldumu benim hamileligimin 2 ci ayinda cenem biyiklarim bide ara ara kas ortasinda once kizariklik sinrada kabuklanma oluyodu suan 41+2deyim 3 gündür asiri derecede biyik ve dudak etrafinda kararma sanki burus buruş ve kabuk atiyo boyle pul pul ama asiri acaba neyden oluyo yasiyan varmi ne gecirebilir krem surdugumde daha da artiyo bi etkisi olmuyo dogumdan sonra gecermi acaba genelde kizda yuzde leke olur derler ama bizimki erkek anlamadim gitti