rahim kısalığından dolayı erken doğum riskim var . Dünden beri agrım oluyor ara ara. alttan agri giriyor bıçak gibi. bazen kasığıma. ilk hamileliğim anlamiyorum bunlar belirti mi . yada son aylarda bunlar normal mi birde bebeğin kalp atımı yada hareketler tam vajinamin üzerinde