yuksell07 26 Mart’ta kürtaj oldum kürtaj sonrası kistim oluştu hap falnda vermediler kendi kendine yok olucak die bekliyorum benim gibi olan varmi tekrar çocuk düşünüyorum ama kissteb dolayı olmuyor galiba
Rana-10 yuksell07 ben kürtaj olduktan sonra 4.5 cmlik bi kistim oluştu doktor önemli bi kist olmadığını kendiliğinden geçmesini bekleyelim demişti ve hamile kaldım sonraki ay baya küçülmüştü ve kendiliğinden geçti de
gamzeozer16 yuksell07 12 martta bende kürtaj oldum bendede kist oluştu ama adet gördüm 3 ay ama böyle yok denicek kadar az gördüm doktor en az 3 ay bekle dedi bu ay adetime 4-5 gün varken eşim cok istediği için denedik adet olmadım adetim 4 gün geçti idrarda test yaptım iki tane pozitf cıktı doktorlara sordugumda adete 4-5 gün kala gebe ihtimali olmaz diyorlar ama randevu aldım bekliyorum bakalım gebelik oldumu
Derensmom yuksell07 yaklaşık 1.5yıl önce kürtajdan sonra kist oluştu 6 ay sonra filan geçti kist geçtikten sonra da hamile kaldım..sakın soğan suyu denemeyin ben denedim bu seferde rahimde sıvı birikmesi oldu neredeyse hamile kalamıyordum allah yardım etti cok şükür
Hatice-31 Canım kistten sonra adet oldun mu adet olduysan adetle beraber atıyorsun ama olmadıysan adetini bekle ve ikinci günü doktora görün hala kistin varsa ki inşallah yoktur sana ilaç verecektir tez zamanda gebelik haberini alırsın inşallah 🙏🏻
yuksell07 Hatice-31 kürtaj sonrası Nisan ayında fark edildi 7 cm di adetten sonra Mayıs ayında 5 düştü Haziran’da 3.5 a düşmüştü böyle bolemi düşecek acaba hap vermedi bana
yuksell07 Engzlevlt haziranın 24 ünde gitmiştim 3.5 cm di bu ay gitmedim adetten sonra gidecem kontrole bunlar kendiliğinden geçer demi
yuksell07 Rana-10 çok şükür 🤲🏻 hap vermedi degilmi benimki 7 cm lik bir kistti en son Haziran ayında baktırdım 3.5 cm olmuştu
Rana-10 yuksell07 herhangi bi ilaç kullanmadın zaten hamile kaldığımda 3.5 cm olmuştu sonra da doktor hiç bahsetmedi yani bence kisti takmayın kafanıza inşallah vakti gelince hayırlısıyla bebeğiniz olur
Avokadoo @yuksell07 bende tedavi sieasinda ogrendim kistim oldugunu doktora sordum bi ilac varmis onunla atabiliomussun ama cocuk dusununce vermiolar. Benm kistim ilk 57mm di gebelikle kuculur dediler suan 38mm oldu gebelikle kuculuo da
yuksell07 Avokadoo ne güzel insallh benimkide yok olur hamile kalır doktor hamile kaana engel değil demişti ama ben 4 ay oldu ben hamilefalan kalmadım 😔
yuksell07 Derensmom yok soğan suyu falan içmedim başla bı doktora gittim özele yumurta takibi yaptırmak için yapmadı kıist oldugu için büyüyebilir hapla dedi şaşırdım 🤔