esrazortas Merhaba kızlar emzirme sütyeni alacağımda sizce desteklimi almalıyım yoksa desteksiz mi hangisi daha kullanışlı ve rahat 😊
Sefaat esrazortas bence desteksizler daha rahat cunki dogumdan sonra sut olacagi icin destekli rahatsiz edebilir ben desteksiz kullaniyorum cok rahat
Goncagp esrazortas canım YOUBEBEK sayfasına bak instagramda çok uygun ve kaliteli sütyen ve atlet 10-15 tl 😊
Betllll esrazortas desteli yok diye biliyorum bi toparlicılı var bide boş dantelli destikli çok aradım çünkü bide emziren annede destekli süsyen sağlıklı değil diyolar
esrazortas Betllll Betllll destekli vardı bir kaç yere baktım kararsız kaldım almadım ama desteksiz alacağım