BeBeU 12+2 yiz canlarım , son 3 gündür baş edemediğim kadar bulantım var ne yersem yiyim ya da içeyim max 1 dk içerisinde çıkartıyorum. Artık kusmaktan başım dönüyor 😔 ilaç dışında yiyip içtiğiniz ve bulantınıza iyi gelen neler var yardım edin nolur
deletedmom2014 BeBeU Bana hiçbir şey fayda etmedi maalesef. 6. Haftadan beri bulantım var 16 haftadayız dün gece ilaç içmedim yine enkaz gibiyim. İlaç dışında ne yaptıysam işe yaramadı
Cinarinannesiiiii BeBeU 16+3 üm bulantım yok sürekli göz kararmam var halsizligim var bı adım atayım çok çabuk yoruluyorum bende😭
Haticebt BeBeU limonlu dondurma, yeşil elma, ve naneli ayran iyi gelmişti bana.. umarım bir an önce kurtulursunuz
melissannesi BeBeU Allah yardımcın olsun canım. Çıkarsanda kendini aç bırakma daha çok bulanır sürekli kraker kuru ekmek neyi yutabiliyosan yemeye çalış. bende 16+5 deyim hala ara ara var amaşükür geçti sayılır baya🤲🏻😌
BeBeU deletedmom2014 benimde 6. Haftadan beri canım yani iyi gidiyoduk aslında azalmıştı baya ne olduysa 3 gündür yerimden kalkamaz hale geldim
deletedmom2014 BeBeU Ben sabah 2 akşam 2 bulantı hapı kullanır yine kusardım ne berbat günlerdi. Gecen haftaya kadar gece yatmadan 1 hap içerdim şuan içmedim kötüyüm yine içeceğim 🙄🙈
BeBeU melissannesi en tez zamanda iyice geçer inşallah canım benim ❤️ İnatlaşmaya çalışıyorum bebiş için yemeye içmeye çalışıyorum ama İnan kolunu kaldır Beyza dersen kaldıramam şuan 😔
Minikpandam1 Üzülmeyin kızlar ben 26. Haftaya kadar kustum şuan 29′um ara ara sabah kusarım ilk 4 ay ne yediysem çıkardım bende böyle diyordum hep ağlrdım yoruldum diye amma velakin taki yüz felci olana kadar hayatım kaydı sanki yüzüm böle mi kalcak diye her akşam ağladım sonra alerjik astım oldum tam 15 gün hep öksürdüm bir ton ilaç aldım 😞 şuandada yüz felcim geçmedi 2 ay oldu ve şuan covitle savaşıyorum 😢 ve gebelik şekerimde çıktı ama hala dua etmekten vazgeçmedim bebeğim sağlıklı olsunda başka bir şey istemem 🤲🏻🥺
BeBeU Minikpandam1 kıyamam sana allahım tez zamanda sağlık şifa versin neden yüz felci oldun yaaa 😔 allahım geldi mi de üst üste gelir nolur kafana birşey takıyorsan takma balım senden önemli değil birşey
Minikpandam1 BeBeU stressel canım hamileliğimi çok kafama takıyordum kötü bir hamilelik geçiriyorum allah beterinden korusun 🤲🏻
ervacigimgeliyor Canım öncellikle çok zor seni çok iyi anlıyorum ben o haftalarda kusmaktan hep migrenim tutuyordu hastane ev arasında mekik dokuyordum resmen. Kustukça başıma ağrı giriyordu. Hiçbir şeyi çok yeme çok içme suyu bile bölerek iç ki bulantı yapmasın. Ben makarna haşlayıp üzerine yoğurt döküp yiyordum. Sabahları da tost yapıyodum kaşarlı. Bir de aralarda yiyebilirsem meyve yiyordum az az. Bunlar tutuyordu beni.
BeBeU Minikpandam1 aminn artık kafana takma o halde bebeğine ve kendine odaklan uzat ayaklarını dinlen
Minikpandam1 BeBeU ahh kuzum her şey ardı arkasına geliyor inan dinlenemiyorum 15 gündür ailemin evindeyim evime kuzenim geldi hamileydi oda covitmiş bana bulaştırdı bende kayınbabama kayınbabam şuan hastanede eşim yanında ben ailemin evimdeyim bende anneme babama bulaştırdım annem olmazsa kafayı yerdim o bana bakıyor 😞
Selin12- BeBeU bana hiç bir şey fayda etmedi bende 10+3 ne ilaç ne başka birsey maalesef care bulamadim
BeBeU Minikpandam1 haydaaa ya olaya bak covit olduğunu bilememiş mi 😔 çok üzüldüm gerçekten allah yardımcın olsun güç kuvvet versin balım