Pandam75 doktor bana 1 hafta sonra kullanabilirsin demişti ama ben ne karnımı sardım ne de korse kullandım onca çeşit korse aldım hiç biri rahat gelmedi, tabi ki korse rahat olmaz ama sezaryen ile daha zor oldu hiç kullanmadım zaten ben 2 ayda 16 kg verdim karnım da çok kalmadı, üstüne de tekrar hamile kaldım 😬 (2 ay öncesi ölü doğum yaptım 40.haftada kordon dolanması sebebiyle, biraz da onun etkisi oldu) Kısmet olursa bu bebeğimde zorunlu sezaryen olacak bakalım kullanabilir miyim korse merak ediyorum 🙄