Severozge hayırlısı canım benim uygulamaya göre gitmiyor bende bir ara kullandım ama yumurtlama hep adetten sonra oldu bıraktım testi gebe kaldım ama düşük yaptım 31 mayısta bakalım hayırlısı neyse o olsun Allah çok arattırmadan anne olmak isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🏻