Prensesiminyolculugu yani ilk gebelik 37+4 teyiz şu ana kadar doktorlar ne dediyse yaptık, çünkü risk almak istemedik. İkili, dörtlü, detaylı ultrason, şeker yüklemesi. Çünkü doktorlar durduk yere istemiyorlar bence onlarda olası riskleri görerek sürece devam etmek istiyorlar :) Yaptırın aklınızdan silinsin 🙏