37+2yiiz ama kalkarken sancı oluyor sonra ara ara adet agrısı gibi agrı oluyor yemek yediğim de belimin tam ortasına agrı giriyor afedersiniz wc ye gittiğimde hafif ağrım oluyor acaba diyorum belki şuan erkendir ama içime sanki bu aralar doğurcam gibi hissediyorum 🎈