GlsmEker Bugün doktoruma sormayı unuttum 12+5 şu an denize girebiliyor muyuz ? Giren var mı ? Giriyorsak ne gibi önlemler alıyoruz ? Mayo vs ?
Calasun GlsmEker yüzme hareket şuan bizlere faydalı diye biliyorum doktorum temiz olduguna inandıgın yerde gir mayo ıslak kalmasın birde güneşe çok maruz kalmamam gerektigini söyledi artık 3 aylık olduk 😁 biryerde şu yazıyı okudum onuda yazmak istedim biz hamileyiz hasta degiliz🤷♀️
Tugbamete GlsmEker girebiliyosun canım benim doktorum hatta mümkünse haftada 1 2 gir dedi dalmak yasak atlamak yasak sırt üstü yüzebilirsin kendini çok yormadan girebilirsn dedi sırt üstü yüzmek sırt ve bel ağrılarımıza iyi geliyomuş 😊
Tugbamete GlsmEker bide mutlaka güneş kremi kullan hatta büyük hasır şapka edin güneşe çok maruz kalma 11 ve 4 arası girmemeye çalış mayoda giysen bikinide giysen yanına mutlaka yedek al denizden çıkınca değiş ıslak kalma
Yogurtlupilav Benimki havuzu değil denizi önerdi, hareket açısından baya olumlu yorumlar yaptı. Islak mayoyla kalmaman lazım yanlız. Hafif çıkmış göbüşle keyfini çıkaralım bence :)
GlsmEker Calasun çok teşekkür ederim bu cevap için çok faydalı oldu ☺️ Doğru haklısınız biz hasta değiliz hamileyiz 😍🤰🏻
GlsmEker Tugbamete yaaa ne kadar güzel bilgilendirici önerileriniz var güzel cevaplarınız için çok teşekkür ederim ☺️☺️
Arenn Havuz yerine deniz daha saglikli enfeksiyon acisindan benim doktorum guneste hic durmamami ve denize girdikten sonra heryerimi kurulamam gerektigini soyledi yoksa enfeksiyon olabilirsin dedi bunun haricinde bol bol tadini cikar suyun 😄
TosbikveAnnesi GlsmEker evet girebiliyoruz, denizde sıkıntı yok havuzda var enfeksiyon riskinden dolayı. Alman gereken bir önlem de yok, güneşte çok kalma kremlerini ihmal etme yeter 😉
Tugbamete GlsmEker ne demek canım benim hepimiz tatlı bi telaşın içindeyiz fikir alışverişi hepimize gerekli bu dönemde 😊😊