Bu gece 37+4 haftalık sezeryan ile doğum yaptım. Bebeğimde solunum sıkıntısı olduğu için küvöze alındı. Burundan solunum destegi verildi. Antibiyotik başlandı. Bu sabah doktorlar görüştüğümüz de kendi kendine solunum alıyor tahlilleri güzel çıktı. Ancak ilaç başladık onu 10 gün kullanmasi gerekli 10 gün küvözde kalacak dedi. Acaba antibiyotik tedavisi olmasaydı erkenden taburcu olurdu bosyeremi başlandı diye dusunmekden kendimi alikoyamiyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı