Hildambxl Kızlar uç gundur berbat durumdayım 21haftalık hamıleyım reflü çıktı ılacda kullanamıyorum asıt Boğaz’ıma çıkıyor öksürük yapıyor ne yapabılırım evde lütfen yardım edın
OktayMeltemSahin Hildambxl doktoruna söyle hamilelikte kullanılan ilaçlar var ben şurup kullandım tamamen kesmese de işe yarıyordu hatta bi süre hapta kullandım
Hildambxl OktayMeltemSahin canım avrupadan ızne geldım bı ılcedeyım doktorlar hıc ılgılenmıyor ben bı gıttım 4tane ılac yazdı 1000mg kafayı yemısler ben hıc bırını almadım ıkı dakka ayakta muayene ettı tamam sehıre de sımdı gıdemıyorum
Melos Doktor ilaç veriyor hamilelik reflüsü için. Tabi ben inat edip içmemiştim ilaç falan haftalarca çektim. Asitli yememeye dikkat et mesela domates çok kaynatıyordu benim midemi ekşi şeyler falan. Doktora söylersen şurup verebilir
Hildambxl Melos beslenme duzenımı tamamen degıstırmem lazım kızımda cok rahattı bu hamılelıgım cok zor valla
Melos Benim ilk hamileliğim son zamanlarım şimdi şükür geçti ama ablam da kullandı reflü için şurup faydasını gördü. İkinciler nazlı mı oluyor ☺️☺️
Hildambxl Melos canım ılkde cok guzel gectı bu oglan oldurdu benı bel agrısı çabası bıde bu çıktı sımdı sağlıklı doğsun napalım cekıcez anne olmak gercekten cok zormus