Annişler doktorum ilk gebelikte bekliyorum sezeryan da olsa dedi sancın gelince doğum başlar dedi size gün verirken nasıl veriyor doktorlar iyice karıştı kafam 🤔 38 39 a kadar beklemek zorunda mıyız sezeryanda olsa? Ya da kontrolde duruma göre 37 haftaya da gün veren var mı?