İlk gebeliğimde toplamda 6 kilo almıştım zaten Doğumdan sonra ilk kilomunda altına düşmüştüm 56 ile kalmıştım 54tüm dogum sonrası. Şimdi 2.gebeliğim 57 ile hamile kaldım 36.haftam 11 kilo aldım doktorum bir 3 kilo daha alabilirsin dedi yoksa dogum sonrası eski kilonun altına düşersin dedi bakalım inş eski kiloma dönerim de önemli olan sıkılaşabilmek onun için de spor şart