SekerAnne Güzel anneler ve anne adayları , merhaba Ankara’da kadın doğum için gittiğiniz ya da gidip memnun kaldığınız hastane ve doktor isimlerini benimle paylaşır mısınıZ? ilk muayeneme daha gitmedim fikirlerinizi bekliyorum ☺️😌
yesilkelebek SekerAnne ben dr.hakan turan a gidiyorum kendi özel muayenehanesi var çok memnunum ve çevremde ki herkese de tavsiye ediyorum gönül rahatlığıyla🥰
biyologelif SekerAnne bende riskli gebeliğimden ötürü Aydan Biri’nin muayenehanesine gidiyorum. Doğumda koruda olacak kısmet olursa
Mom789 Banu akcala gittim dogumu yaptık gecen ay cok memnundum basindan beri,Çiğdem güler de önerebilirim kari koca çalışıyorlar
SekerAnne Mom789 teşekkür ederim ücretleri nasıldı özel değilse eğer , paylaşır mısınız? Benim 2. Bebeğim olacak Allah izin verirse ilki sezaryen olmak zorunda kaldı bu da sezaryen olacak
Mom789 SekerAnne muayene 400 dogumu ben memorial hastanesinj tercih ettim 14 bin civari verildi benim normal doğum beklendi hastanede ama sezeryana döndük acil
Mucizem71 yesilkelebek bende hakan hocaya gidiyorum ilk dogumumu hakan hocam yaptırdı şimdi kısmet olursa ikinci doğumum için ona gidiyorum çok memnunum 🥰
fenperest Ben sehir hastanesinin vip bolumune gidiyorum. Son derece ilgililer ve sakin. Memnunum. Hicbir odeme yapmiyorum. Oraya giden herkeste cok memnun ve son derece donanimli.
SekerAnne fenperest şehir hastanesi her şeyini makinelerini yeniledi diyorlar evet, peki covidden dolayı kalabalık mı ?
Halimeege SekerAnne Lokman hekim Demet tıp merkezi könül mursele gidiyorum çok memnunum doğumum Etlik lokman Hekimde olucak inşallah ama Keçiören de doğum yapmak istemiyorum bilmiyorum el mecbur orda yapicam herhalde
SekerAnne Semaaycl bize yakın randevu aldım çünkü ben sadece kan testi verdim hiç muayene olmadım 6+1 olduk daha