Wee baby aldım en azından sürekli başlık değiştirmek zorunda kalmiyorsunuz tek aspiratörü alıp masrafsiz suyla temizliyorsunuz. Bebeğim 2 yaşına girince de baby-vac aldım ondan asiri aşırı memnunum. Ben ikisinde de serum fizyolojik kullanıyorum. Ya da deniz suyu spreyi hastalıklar da kurtarıcım.