b_e_b_e Bebegi akrep burcu dogacak olanlar Çocugu akrep burcu olanlar nasıl bir burç akrep🤭 çok korkuyorum herkes çok zor bi burç diyor🥴
Goksugul b_e_b_e ay benim de akrep olacak 🙈 bana da öyle diyorlar nedir bu akrebin durumuuu biri bizi aydınlatsın
Esra1139 b_e_b_e ben akrebim yükselenim Akrep bebiş akrep olacak inş😄 bence çok iyi bir burç biraz kafasında kurma huyu var kıskançlık ama sevdiklerine cidden çok değer verir yapılanı da affeder ama kolay kolay unutmaz😄
Zhraaltun b_e_b_e bnmkide akrep olcak eger sezeryan olmasaydim ama kıl payi kurtarıyorum🤭🤭 akreplerle aslaa ve asla anlasamm ben cok kinadim ondn herhalde 23 ekimden snrasi akrep bide bnmde dgumm 18 ve 23 arasi olmasi gerekiyo ozamn 38 falan oluyorm sukur😬😬
Mom789 Bende bir akrebim 😂bence güzel bir burc kesinlikle ya acin İnterneti burc özelliklerini okuyun birebir aynı 😂😂😂
Sevincunalsay Ben akrebim kızım da akrep olacak, hiç korkmayın tuttuğunu koparan çok tutarlı ve dirençli bir insan olacak. Her burcun olumsuz yönleri var ama bir ikizler ve aslan olmasından iyidir onlar çok zor oluyor😁
Fatma7666 b_e_b_e Bende bir akrep burcu anneyim kızım başak olacak onu hep merak ediyorum🥰gelelim akrebe ben aşırı duygusal kıskanç temizlik hastası düzeni seven yemek pasta yapmaya bayılan yani hamarat cinsten🥰 kin de var sabırlı ama patlayınca da korkulan giyinmeyi alışverişi seven bir akrebim 🥸🥰
b_e_b_e Çevremde akrep kadını tanıdıklarım var ve biraz zor insanlar özellikle kıskançlıkları beni ürkütüyor🤭 iki oglum terazi ve koç özelliklerini çok taşıyorlar umarım akrep kızımda uyumlu olur☺️🤲
UsanmazPandaaa b_e_b_e ben akrepim va bayılıyorum burcuma kin tutmam o insanla alakalı fazla kıskançim baglıyım hemen baglanırım güvenirim inat var biraz yok diyemem 😂😂
Onur21 b_e_b_e oğlum akrep 2.oğlum da akrep olacak büyük oğlum gayet uysal hatta fazla sakin çekingen tek sorun yemek yedirmede zorlanıyorum
Rabismomm4 b_e_b_e kızım akrep burcu 11 yaşında anamdan emdiğim sütü burnumdan getiriyor deyim sen anla
Nelmali b_e_b_e bir akrep olarak söylüyorum annem babam benden illallah etti inatcilik kindarlik takıntı kıskançlık dediğim dediklik daha ne olsun 😅 ben benim gibi çocuk istemezdim acikcasi 😂😂
b_e_b_e Ayyy dahada korktum şuan😅😅 iki hafta erken dogarsa terazi oluyor sanırım. Ne diyim hayırlısı olsun hakkımda🤭😅