Kızlar 36+4 haftalık hamileyim. Dün sarı sulu akıntı ve adet ağrısı gibi bel ve karın ağrısı şikayetiyle takipli hastaneme gittim. Acil doktoru vardı muayene oldum bi sıkıntı görmedi. sancıların başlamış olabilir doğum için çok erken diyerek nst ve çatı muayenesi yaptırdı. Nstde hafif sancılar çıktı ama açılmam yoktu. Haftam erken olduğu için açılmam olmadığı için sancıları dindirici serum verdiler sonra taburcu edildim. Çatıya çıktığım O an çok stres yaşadım doğuruyorum hastaneden çıkamicam sandım o duygular tarifsizdi ve çok zorlandım ebe canımı çok yaktı maalesef 😒
gece hiç uyuyamadım 2 saatte bir uyanıp lavaboya kalktım bel ve karın ağrım yine ara ara oluyor bugün sırtım da ağrıyor. Herkesin doğum tecrübesi farklı ama yine de sormak istedim benim gibi olduktan sonra doğum yapan var mı ? Benim yaşadıklarımı yaşayan ?